یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۴۵:۴۸

استاندارد بین‌المللی نفتکش‌های ایرانی در دوران تحریم حفظ شد

باشگاه خبری فراساحل: کاپیتان نفتکش «آستانه» با تاکید بر این که نفتکش‌های ایرانی در دوران تحریم از استانداردهای روز فاصله نگرفتند، گفت: همه قطعات مورد نیاز نفتکش‌ها از داخل کشور تامین نمی‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، مجید حصارکی درباره تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز کشتی‌ها از داخل کشور گفت: هیچ کشوری نمی‎تواند بگوید که همه قطعات کشتی را خودش تولید می‎کند، از این رو ممکن است بخشی از قطعات کشتی از کشورهای مختلف تهیه شود ما نمی‌توانیم بگوییم که همه این تجهیزات را می‎توان از داخل تهیه کرد. وی درباره اینکه آیا تاکنون برای تامین قطعات مورد نیاز کشتی با مشکل روبرو شده‌اید، تصریح کرد: ممکن است تامین قطعه‌ای زمان ببرد اما سرانجام تهیه و به کشتی ارسال می‌شود.


دریانورد شرکت ملی نفتکش ایران درباره استاندار کشتی‌های ایران در دوران تحریم، با بیان اینکه در همه این دوران تلاش شد استاندارد کشتی‌ها متناسب با استانداردهای روز دنیا باشد، افزود: تلاش همه کارکنان در خشکی و دریا بر این است که به همان شرایط پیش از تحریم‌ها و چه بسا بهتر از آن برسیم همکاران ما در طول این سال‌ها بسیار تلاش کردند تا با وجود همه محدودیت‌ها و سختی‌ها به استانداردهای پیش از تحریم نزدیک شویم. نفتکش آستانه با ظرفیت حمل ٦٥٠ هزار بشکه نفت خام، مسئولیت تامین خوراک مورد نیاز پالایشگاه بندرعباس را به عهده دارد، این نفتکش برای تخلیه به ٢٤ ساعت زمان نیاز دارد، این کشتی پس از بارگیری در جزیره خارک، ٣٦ ساعت زمان طی می‌کند تا به بندرعباس برسد.



  کد خبر : 1732
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :